FCPC
Fundació Catalana per a la Paràlisi Cerebral
Support FCPC | Helpfreely.org
![]() |
Join our charitable Network |
![]() |
Shop online as usual |
![]() ![]() |
Brands will give away |
About
Des de la FCPC mirem d’acompanyar les persones amb paràlisi cerebral perquè se sentin autònomes i arribin a ser-ne tant com els sigui possible. Treballem per crear-los un entorn educatiu, cultural i d’oci que els permeti desplegar el propi projecte de vida. I això només es pot fer des de l’acceptació de la diferència. Des del respecte. Des de la convicció sincera que totes les persones, també les que tenen necessitats especials, fan societat i hi aporten tant o més que no en reben.
Some of the 8 Heroes who support FCPC:
Judith L.
Roser F.
Liliana D.
Arantzazu O.
Pilar R.
Esther J.
Crijalva R.
Yolanda G.
![]() |
Sharing is caring! |
Current projects
A la FCPC tenim: - Servei de Llar Residència per a 24 persones que continuen assistint als seus centres de dia i que troben en la Llar, una casa a on poder viure amb llibertat i autonomia. - Servei d'atenció integral per a persones afectades i les seves famílies que inclouen: serveis de suport a l'autonomia (assistent personal i transport porta a porta), creixement personal (pintura, música, escriptura, esport, etc), serveis d'oci (caps de setmana, vacances) i grups d'Ajuda Mútua per a les famílies, - Serveis a la societat: xerrades i tallers de difusió i sensibilització i formació a voluntariat i professionals
Helpfreely.org is not responsible for the content posted by the nonprofits present on site.
Send a Request
We are excited about our project, and we hope you are too. Any suggestions, partnership proposals, or other comments you'd like to share with us are more than welcome. We look forward to hearing from you!
Slide to send
Thanks for your request.
Your request has been sent successfully.
We will contact you if necessary.